Hej då, kära OC...

Har just sett sista avsnittet av säsong tre... Jättesorgligt var det! Sorgligt också att jag inte har kvar några avsnitt att se. Får bli lite Desperate Housewives i fortsättningen tror jag. Funderar på att börja skriva processboken nu, men det känns otroligt jobbigt. Kunde typ aldrig somna igår, så jag är sjukt trött. Träffade gruppen på Skeria idag och vi övade lite på pjäsen. Det kändes ganska bra och jag tror att pjäsen kommer att funka bara vi får öva lite mer. Det ska vi göra imorrn. I Lycksele. Ska åka hemifrån 05.50 imorgon bitti. Huvva! Gruvar mig redan. Ska försöka att inte somna idag, så att jag kan lägga mig tidigt ikväll.

Det var kul i lördags! Lyckades dock inte hålla mig borta varken från powerbollen eller från gitarren... Vi lekte lite roliga lekar på förfesten och det var kul att se frustrationen hos trögisarna som inte förstod nåt..! =) Sen blev det Balzac en stund och sedan Station 8, där man äntligen får komma in på riktigt! Kvällen avrundades med en snabb återsamling hos Lisa och Emil där jag inte riktigt vet vad vi gjorde.

Igår ringde mamma och väckte mig kl 13 och vi åkte ut till deras stuga. Hon blev glad över tröjan som hon fick i morsdagspresent, så det var kul. Sen kom Daniel hem efter alltför många dagar ifrån mig så då såg vi på tv och tog det lugnt. Eller rättare sagt, han såg på tv och jag såg OC på datorn. Men det var mysigt. =)

Snart sommarlov!

Kommentarer
Postat av: Elin

Fan...kanske är 5.40 som bussen går imorrn till och med... Eller?

2006-05-29 @ 14:31:30
Postat av: Ida

Tungt att vara tvungen att åka så tidigt!

Men visst känns det trist att man inte har mer O.C att se? Vad ska man ni fördriva dagarna med?

Postat av: Elin

Jo verkligen jättetråkigt! Speciellt nu när man snart blir ledig också. Fast man borde egentligen göra annat än att bara sitta framför tv:n... =)

2006-05-29 @ 18:09:38
Postat av: Olov

Synd bara att det var den där jävla Marissa som tog farväl till livet, istället för den där Seth Cohan..! Fast det menade jag egentligen inte...småbög som man måste vara

2006-05-29 @ 21:50:07
URL: http://metmask.blogg.se
Postat av: Josefina

JAG VILL DÖ!

2006-05-31 @ 19:02:30
URL: http://alleine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback