13 arbetsdagar kvar...

Har nu jobbat fyra dagar av sju den här femtiotimmarsveckan. Och i helgen får jag till och med sovmorgon till kl 11. Känns ganska bra, men skulle förstås vara trevligare att vara ledig i helgen. Men det är i alla fall den sista helgen jag ska jobba i år! Är ju trästock i helgen och blir nog att gå dit en sväng imorrn kväll. Skulle gärna gå och se Khoma som spelar på lördag kl 22, men kan bli svårt att få med mig nån av tjejerna dit. Ska du dit Olov?

Är ganska trött idag. Vi har haft sjukt mycket besökare i muséet i veckan. 93 st i tisdags och 87 i onsdags. När jag jobbade i muséet för två veckor sedan var det mycket när vi hade 30 besökare. Lite skillnad nu. Så det har inte funnits så mycket tid till att läsa, men idag läste jag iaf ut Nick Hornbys Fallhöjd. Var väl ingen High Fidelity direkt, men helt okej ändå. Måste välja ut nästa bok ikväll så att jag har nåt att göra imorrn om det blir lugnt på jobbet.

Jag hoppas att det blir Östersund och Storsjöyran nästa helg! Jag är skitpeppad och hoppas att vi blir många som åker. Skulle vara bekvämt att ha en husvagn att bo i, men annars får det bli tält, visst Anna? =) Försöker även styra upp en Bulgarienresa med Daniel innan skolan börjar om och jag hoppas att det blir nåt. Jag undrar hur mycket resfeber Daniel kommer att ha, som inte kunde sova natten innan vi skulle till IKEA för att han var så nervös... =) Jag börjar få lite panik över att sommaren snart är slut, men å andra sidan betyder ju det att jag snart slutar jobba!

Kommentarer
Postat av: Ida

Vore skitkul om du for till Storsjöyran!

Så ni funderar också på att fara utomlands? :) Mysigt! Vart i Bulgarien är det ni vill fara?

Postat av: Olov

Khoma. Thats fucking helt absolut att jag ska. För övrigt har dom faktiskt bytt namn från Koma till Khoma, pga rättighetsbesvär. Så jag hade inte fel ivf!

2006-07-22 @ 20:49:17
URL: http://metmask.blogg.se
Postat av: Josefina

Snart måste vi styra upp ett besök av er i Lövånger, om ni inte har ångrat er :P Vi måste få bjuda tillbaka :D

2006-07-23 @ 20:55:24
URL: http://alleine.blogg.se
Postat av: Josefina

Hur är det nu, visst fyller du år nästa helg?

2006-07-26 @ 16:24:44
URL: http://alleine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback