Min kompis Arne

Idag har jag inte skrivit ett enda ord på uppsatsen trots att jag har suttit vid datorn hela dagen. Vid datorn har jag i stället sett lite Sex and the city, läst andras bloggar och chattat med Arne Weise. Flera gånger (okej, kanske inte såå många gånger) har jag i Aftonbladets chattar med olika kändisar försökt få med en fråga ställd, men inte lyckats förrän nu. Så här löd frågan och svaret: 

Elin
säger: Hej Arne! Tycker du att julen har blivit för komersiell?

Arne Weise
säger: Ja, det tycker jag. Aftonbladet skrev en gång en stor rubrik: "Arne Weise hatar julen". Men det gör jag inte. Jag hatar stressen och det komersiella. Man är ju halvdöd när julen kommer.

Håller med Arne lite om att det är stressigt att man ska hinna köpa julklappar och allt det där, men tycker också att det är lite roligt. Särskilt nu efteråt, då man köpt alla julklappar och de ligger där under granen och bara väntar på att bli öppnade. Mest väntar jag på att bara få öppna mina julklappar.


Förutom att chatta med Arne har jag tvättat idag. Och igår också. Det är trevligt när man faktiskt kan välja kläder efter vad man vill ha på sig och inte begränsa sig efter vad som är rent. Önskar bara att jag hade något som jag skulle vilja ha på mig på juldagen. Gjorde ett försök att hitta någonting på stan i förrgår, men misslyckades. Kanske ska göra ett nytt försök i afton innan jag ska träffa tjejerna på Wayne´s.

Hej hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback