Julekul

Tråkigt att julafton och juldagen är över! Har varit så otroligt roligt! Julafton blev riktigt lyckad. Tjocka släkten var hemma hos farmor och åt julmat, såg Kalle, spelade spel och fick julklappar av tomten. Jag blev supernöjd med mina julklappar. Fick bland annat böcker, presentkort, Singstar Legends, sällskapsspelet Cranium, presentkort på Aqua Spa och pengar som jag köpte en digitalkamera för igår. Det var på tiden att jag köpte en digitalkamera och jag har redan tagit massor med kort. Kanske lägger in nåt här lite senare.

Gårdagen var också super! Var först hemma hos mig och bytte julklappar med tjejerna och sedan fortsatte förfesten hos Lisa och Emil. Utgång på station efter det, vilket var hur kul som helst! Träffade massor med folk som man inte träffat på länge. Blev McDonald´s efter det och sedan singstar hemma hos mig. Jag och Sara sjöng till halv fem eller nångång på natten, så nu har jag fått hämnas lite på mina grannar för att de alltid lever om. (Just nu spelar de singstar inne hos sig hör jag...) Är lite sliten idag för att det inte blev så mycket sömn, men det är det värt!

Nu ser jag framemot att Daniel ska komma hem från Göteborg och nyårsafton såklart! Har inte bestämt än hur jag ska göra då, men det blir säkert kul vad det än blir. Ikväll blir det nog att gå på Calles en sväng, men det blir väldigt lugnt känner jag på mig.

Kram och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback