Kära återseenden

Nu har höstterminen kört igång och Umeå svämmar över av alla studenter som är tillbaka. Jag är glad över att Frida kom upp igen för några veckor sedan, att Anna är tillbaka efter sin semester, att Ida äntligen har kommit hem efter sin sommar i Paris och att jag snart ska få träffa henne. Och så är jag ju såklart glad över alla andra vänner som är här (och på andra ställen). Fick jag med alla nu? ;)

Jag önskar bara att även Linnéa skulle komma tillbaka och vara här just nu. Snart kommer jag på besök i Stockholm!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jaa Elin, du måste komma och hälsa på snart. Sen ska jag förstås komma upp till Umeå och hälsa på er alla någon helg också! Massa kramar!

2009-09-01 @ 20:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback