Bilder från Munkviken (bilder på Frida)

 Klassresakänsla på bussen till Munkviken.
 
Kaffe på terassen i finvädret.

 
Frida hittade ett par styltor, en klättervägg och ett spel och var givetvis tvungen att prova.

 
Jag och Frida fick självklart inte bo i samma rum. Hennes gäng bodde i Boliden och mitt i Burträsk.

 Vi gjorde uppgifter i skogen...
 ...och gick på stranden.
 Vår klasskompis Felix badade till och med...tyskar alltså. 
Felix blev också helt överväldigad när han såg sin första älg genom bussfönstret. Han frågade hur man säger "Elch" på svenska och när vi svarade "älg" pekade han på mig och sa: "Haha! Du bist ein älg!" Han tyckte att "älg" lät precis som "Elin" och sen fick jag heta "älg" hela resan.
 På måndagkväll grillade vi korv i en kåta.
 Här försöker Frida rita Tyskland.
 De andra spelade kubb...
 ...men jag och Frida trivdes ganska bra i det varma lillrummet.
 
Vi hade som uppgift att göra en teaterscen och en sång. Här är det vinnande laget.

Vår sång var ändå bäst...

Kommentarer
Postat av: Frida

Hahaha kortet i lillrummet är ju bäst. Ser ju verkligen ut som att kudden är en fläskmage och hängtuttar i ett....grymt snyggt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback