I Skellefteå

Nu är jag hemma i Skellefteå och försöker hinna med så mycket som möjligt. Idag på dagen var i Bjurström och hälsade på pappa och farmor och ikväll var jag, Anna och Lisa i Bursiljum och hälsade på Linnéa, som flyttar till Stockholm över sommaren och kanske längre...
 Tjejerna
Det var en jättetrevlig dag och kväll och i morgon blir det firande för lillebror som tar studenten.
 Världens sötaste kille (eller delad förstaplats med brorsan då förstås)

Nu ska jag spela Sims 3, som jag äntligen fått igång!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag är glad att du är tillbaka på bloggen så att jag vet att du lever. :D Fan vilken fin skylt nils har, hoppas att han får en fantastisk dag i dag. Då må då hälsa och grattulera!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback