Stadsfestentorsdagen

Nu har Stadsfesten dragit igång på allvar och det känns roligare än det gjorde i onsdags. Gårdagen var toppen.

 Jag och Anna delade på en langos i parken igår på dagen.

På kvällen var det förfest på Sandras och Sofies kolonilott. Visste inte riktigt vad jag skulle förvänta mig och möttes av den här sikten när jag kom dit:
 Jättefint.
 Sofie och Sandra på lotten!
 Sen kom Anna dit med en sko i handen...
 ...och åt sallad med en skedgaffel.
 Systrarna Lundgren.

Häng på lotten!


Sen drog vi vidare till Stadsfesten där vi mötte upp med Malin. Sen köade vi i nästan en halvtimme för att ta oss in på Wallmans. Jävlar så sur jag var. Och surare blir jag om de inte typ slår upp ett till tält innan ikväll. Ska man behöva spendera halva kvällen med att stå i kö in till tälten?! Och tre bajamajor fanns det inne på Wallmans. Så då måste man alltså spendera den andra halvan av kvällen med att stå i kö till toan. Skandal.

Men till slut lyckades vi i alla fall ta oss in och köpa oss lite öl.
 Malin var pepp och köpte en öl och en cider.
 Anna och jag.
 Sen kom Lisa också!
 Folk på Wallmans.

Trots allt köande var det en rolig kväll och minst lika kul ska det bli ikväll. Förfest blir det hos Malin eller Anton och vi ska nog dra igång ganska snart..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback