Onsdag

Nu är det mest bara jobb som gäller för mig. Att ha min chefs arbetsuppgifter har gått bra hittills och det är kul med lite variation. Nu är det sista veckan vi har 75 procents rea och vi har även börjat få in lite höstnyheter, så det är perfekt läge att komma in och shoppa lite av mig. ;)

Idag hade jag i alla fall en ledig dag som har gått åt till att spela Sims och att spela badminton med Anna. Mycket skönt.

Nu måste jag åka och handla eftersom Micke snodde med sig mina kroppkakor till jobbet.


Kommentarer
Postat av: Malin

Satt och tittade på bilderna från när vi var på Storsjöyran du, Sara och jag och kände att jag typ måste komma till Umeå och parta lite så snart som det passar. Synd bara att det förmodligen är hundra år till nästa sådana tillfälle dyker upp för mig. När kommer du hem nästa gång?

Postat av: Elin

Åh Malin så roligt det var!! Skulle va skitkul om du kunde komma hit snart. Då styr vi upp en bra fest! :) Vet inte när jag kan komma hem nästa gång...är ju ganska mycket jobb nu framöver. Men i samband med att jag fyller år kommer jag hem iaf!

2009-07-22 @ 23:39:18
URL: http://eliste.blogg.se/
Postat av: Malin Berglund

Ja, en bra fest låter som en toppenplan! Är nog dock tyvärr i Götebord och inväntar Madonna i samband med din födelsedag :(

2009-07-24 @ 15:11:57
URL: http://blogg.malinb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback