Sammanfattning av igår

Denna sms-konversation mellan mig och Frida får sammanfatta gårkvällen:

Elin: Än så länge är vi hos Micke och förfestar men sen vet jag inte! Ska ni dra typ nu eller?
Frida: Jag är hemma just nu och lämnar min dator, men sen går vi :-)
Elin: Oki. Hör av mig sen när jag vet vart vi ska.
Frida: Where are you hot stuff?
Elin: Fortfarande på förfest. Funderar på e-puben eller nh...
Frida: Meh.
Elin: :-( :-*
Frida: :-*
Elin: Ich bin besoffen
Frida: Ich auch. Kom corona?
Elin: Gerne... Men de andra vill ej
Frida: Okej, vart är du nu! Jag e full!
Elin: Kom på nh!!
Frida: Vart är du?
Elin: Nh
Frida: Jag kommer nu..
Elin: Kom hit!
Frida: Elin vart är du?
Elin: Nh! Vill ta mig in där du är!
Frida: Jag tar mig dit
Elin: Ok!
Frida: Jag sitter vid utgången.

Och lite bilder blev det också!

Kommentarer
Postat av: Frida

haha vi är bääääst!

Även att jag och max hade en minst lika intressant konversation, i fem av messen under kvällen stod det "Vart är du?".

Postat av: Frida

HAHA vad är förresten "Gårkvällen"?

2009-01-25 @ 17:12:02
URL: http://fridolita.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha...va roligt.. Gårkvällen iställer för gårdagen! Ju.

2009-01-25 @ 17:16:39
URL: http://eliste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback