Bilder från igår

Igår var det fest hos mig och jag hade jättekul! Det blev filmcharader, rödvinsfläckar på min stol, flamsande och i slutändan en hel del disk. Efter mycket velande om vart vi skulle gå ut kom vi fram till att det bästa alternativet var att hänga in jackorna på NH, gå in på Corona med våra fribiljetter och vara där ett tag för att sedan gå tillbaka till NH igen. Och lyckat blev det!
 Maria lyckades hitta till mig efter lite sedvanligt virrande :)
 Elfriede!
 Folk
 Mina hissbilder är ju en klassiker
På dansgolvet på Corona

Och senare på NH
 ???

Tack för igår allihopa! Det var grymt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Funderar på att komma typ den 31 jan, om inte Sandra har födelsedagsfest då. Annars blir det några helger senare, eller möjligtvis en fredag. MEN börjar plugga i Umeå 19 jan (mest troligt, om uppsatsen och tillgodoräkningen blir godkänd som jag tror att de ska bli) så lite lunch ska man väl hinna med någon dag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback