Bilder från igår

Igår var jag jäkligt bakis och sov till halv fem, men ändå pepp på kvällen som innebar en liten tjejfest hos Johanna och utgång på Schlagerklubben!
 Först grillade vi med en massa grabbar hemma hos Micke
 Engångsgrillar är ett helvete men Mange gjorde sitt bästa för att försöka få fart på min och Fridas
 Hos Johanna spelade vi Våghals
 ...vilket resulterade i detta...
 ...och detta!
Det resulterade även i att ett par utvalda personer fick ett par mystiska sms under kvällen... Någon som känner sig träffad?
 Annika-pose
 Sen gjorde vi hästar av trolldeg så att vi skulle komma in gratis på Schlagerklubben
 Fina va?
 Buss mot stan
 Annika och Johanna
 Jag och Ida
 Posing!
 Fullt ös på dansgolvet!

Tack för igår tjejer, jag hade en grymt rolig kväll!

Kommentarer
Postat av: lyol

läget då? själv har man köpt ett par nya solbrillor. 2800 pix kostade de!

Postat av: Anna

Åh vad jag saknar dig Elin! Kommer du inte hem snart?

2009-04-27 @ 18:41:23
Postat av: Annika

Tack själv! Jag vill påstå att den var legendarisk :D våghals + trolldeg + vin + sjukt bra dans = BRAAAAA!

2009-04-28 @ 21:32:19
Postat av: Annika

Haha, det var ju mitt mess till Yo! ja e pepp på ferre igeeeeen!

2009-04-28 @ 22:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback