Några bilder till

Bilderna jag la upp igår var alltså från Stockholm, där vi spenderade hela onsdagen. Planet till England gick inte förrän 21.40 på kvällen, så vi hade lite tid att slå ihjäl.

Vi kom fram till Stansted ca 23.30 och var tvungna att sätta oss på ett tåg in till London. Sähär pigga var vi:
 Trötta men glada.

Vi var lite oroliga för hur vi skulle hitta till hotellet, men vi behövde bara se lite vilsna ut på tunnelbanan så kom det fram folk och gav oss hjälp. Hotellet var helt okej. Ganska små rum, men väldigt fräscht. Bra läge också, då det ligger alldeles ovanför Hyde Park.

På torsdagen stod det shopping på schemat. Vi tog en promenad till Oxford Street, där det finns hundratals affärer.
 Mest shopping blev det på Topshop och på New Look.

Efter en heldag på Oxford Street hade jag ont både i ben och fötter och på kvällen bestämde vi oss för att besöka British Museum:

Det blev inte riktigt någon hit för mig. De kamrar jag helst hade velat se var stängda och jag hade så satans ont i benen och fötterna att jag bara ville sitta ner. Micke tyckte dock att det var ganska intressant.
 Han tyckte att Ramses var häftig.
 The great court.

Efter muséet åkte vi till Picadilly Cirkus.
 På väg mot tunnelbanan (detta otroligt smidiga sätt att ta sig runt i London).
 Jag på Picadilly Cirkus.

Det var torsdagen det.

Kommentarer
Postat av: ylva

alltså elin du måste hålla med om att tjejen som gör reklam för "Zeno - trolla bort dina finnar" som brukar finnas på bloggkoll, är jäkligt lik dig ;)



fina bilder föresten :)

Postat av: Elin

Haha, jaså det tycker du... Tja, lite kanske. :)

2008-09-04 @ 12:38:11
URL: http://eliste.blogg.se/
Postat av: ylva

Nu behöver jag lite hjälp här elin, ty-sv lexikonet på internet var inte det bästa:



Danke Panda,

ich werde es auswendig lernen!

Bist du heute Abend beim Pup Crawl?

Wir wollen so gegen 7 Uhr dort hin.

Würd mich freuen...

Tschüß Stefan

???

2008-09-04 @ 15:30:11
URL: http://ylvson.blogg.se/
Postat av: Elin

Det står ungefär:



"Tack Panda, jag ska lära mig det utantill! Ska du på Pup Crawl ikväll? Vi tänkte gå dit vid 7. Det skulle göra mig glad... Hej då, Stefan"



Tror du att det kan stämma? :)







2008-09-04 @ 16:40:57
URL: http://eliste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback