Bilder från Madame Tussauds

På torsdagen var vi på Madame Tussauds. Vi var där redan när de öppnade, för att undvika långa köer. Helhetsintrycket var att det var mycket mindre än jag hade föreställt mig. Jag trodde att det skulle finnas massvis med dockor, men det var långt ifrån så många som jag hade trott. Trots det hade vi väldigt kul!

 Cameron Diaz och Drew Barrymore  Brangelina  Johnny Depp och Micke  Någon fotbollsmanager som jag inte minns namnet på   Picasso och van Gogh 
 Micke i Pulp Fiction?
 Oscar Wilde  Shakespeare  Charles Dickens  Led Zeppelins sångare Robert Plant  Bush och Blair  Winston Churchill  Hitler  Napoleon

Eftersom jag trodde att i princip varenda kändis som finns skulle finnas som docka, ville jag vänta med att bli fotad med någon docka  tills jag hittade någon av mina idoler. Det dök tyvärr inte upp någon. När vi kom till London Eye lite senare samma dag hittade jag dock James Bond:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback