Formsvacka

Usch, vilken formsvacka jag har idag. Och jag är inte ens bakis (eller jo, lite från i fredags). Jag orkade inte ens dra mig iväg till Skogis för att träffa Linnéa och Anna för att jag känner mig så folkskygg och konstig. Allt känns bara skitdrygt.

I morgon ska jag ha redovisning så jag har suttit och försökt trixa ihop en jäkla poster. Den blev fulare än vad jag hade kunnat tänka mig. Jag måste även skriva en argumenterande text (på tyska förstås), men det känns så jobbigt att jag inte ens orkar börja. Jag har inte lust med någonting.

Kommentarer
Postat av: Maria

jag känner mig oxå konstig. kom o drick te med mig imorgonkväll så kan vi vara konstiga ihop!

Postat av: Elin

Det låter mycket bra! :)

2008-11-16 @ 18:16:11
URL: http://eliste.blogg.se/
Postat av: ak

man får vara lite konstig ibland, du är nog snart back on track :-)

2008-11-17 @ 08:52:41
Postat av: Olov

Jag är också fett underlig. Presterar inget i skolan, vägrar stiga upp eller överhuvudtaget göra något produktivt och känner inte för nåt. Jag tror det är den förbannade vintern. Den gör något med oss alla. Ja.. fuck you vintern. Fuck you.

2008-11-17 @ 11:43:40
Postat av: Malin

Ich bin jetz zu hause!! Jihooo! :D

2008-11-17 @ 15:02:10
URL: http://blogg.malinb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback