Vilken vecka

Jodå. Jag överlevde gympan. Jag blev nästan sugen på att gå fler gånger till och med.

Nu har jag tyskläxa att göra. Bland annat ska jag "Informationen zu Tom Tykwer, dem Regisseur des Films "Lola rennt" im Internet sammeln und kurz mündlich präsentieren".
Jahopp... Bara att sätta igång då.

Annat att göra i veckan:
Skriva klart grupprapporten innan onsdag.
Skriva opponeringsprotokoll på en annan grupps rapport innan fredag.
Skriva ca 5 sidor (enkelt radavstånd!) om "Det professionella läraruppdraget" innan fredag.
Skriva VFU-uppgift 1 (analys av lektionsplanering) på ca 4 sidor innan fredag.
Tyskläxa till tisdag och torsdag.

Jippie!

Kommentarer
Postat av: lyol

ohh, tom tykwer är grym! skitbra filmer har han gjort. bäst är prinsessan och krigaren. och så parfymen så klart. ohh. bäst!

2008-03-03 @ 22:16:10
Postat av: Elin

Vi håller på se "Lola rennt" på tyska. Den är säkert ganska bra om man förstår vad som sägs. =)

Postat av: lyol

oj, den är inte hans bäst. men den funkar.

2008-03-04 @ 11:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback