The Killers räddar dagen

Förstår inte vad det är med mig. Har varit så otroligt känslig de senaste dagarna. Som pms, fast utan mens, ungefär. Som idag till exempel. Jag och Micke skulle äta på Subway, och alla som känner mig vet ju att jag älskar lök och brukar ta extra lök på mina Subwaymackor. Men inte idag, för Subway hade slut lök. Och det kändes som att jag skulle ha kunnat börja gråta. Men jag skärpte till mig och tänkte att där går gränsen.

Blev dock på bättre humör när Somebody told me spelades när vi satt och åt, och sedan dess har dagen varit fantastisk. Det visade sig att jag har större chans på det där andra jobbet än vad jag trodde tidigare. Inte dumt alls.

Nu är jag i Skellefteå.

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad är det andra för ett jobb?

Postat av: Elin

Det är Linnéas jobb på Glitter i Umeå. Det är nog max halvtid, så då kanske det blir att läsa sommarkurser också.

2008-03-19 @ 18:02:39
URL: http://eliste.blogg.se
Postat av: Malin

Så du blir kanske ganska garanterat kvar i Umeå i sommar?

2008-03-19 @ 19:28:56
URL: http://blogg.malinb.se
Postat av: Elin

Det som är bra om jag får ett jobb i Umeå är att jag kan jobba extra i höst och vinter, och jag skulle verkligen behöva ett extrajobb. Men om jag får jobbet på Glitter kommer jag ju inte att jobba så mycket, så då kan jag åka till Skellefteå ganska mycket! Så håll tummarna för mig. =)

2008-03-19 @ 19:46:25
URL: http://eliste.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback