Skulle du suga av/slicka dig själv om du kunde?

Mina plastsyskon var jäkligt haja på badminton, så det blev snarare jag som fick mitt ass kickat ikväll.

Sedan blev det paj och diskussioner med Sandra och annat folk. Ämnen som avhandlades var: snatteri, onani, självavsugningar/-slickningar (läs rubrik), tjejkompisrelationer, hästkött, nöjdhet, naturdroger, jobb... Ja, that pretty much covers it.

I morgon bitti ska jag och Sandra gå en promenad. Hon kunde sträcka sig till kl 10. Det uppskattas.

God natt.

Kommentarer
Postat av: Tomas

Det finns ju rykten som påstår att Marilyn Manson opererat bort två revben för att kunna suga av sig själv. Det tror jag iofs vad jag vill om, men... ja.

Postat av: Elin

Man vet ju aldrig. Tydligen ska det vara ganska vanligt bland porrskådisar. Ja, vad ska man egentligen med revbenen till? :p

2008-03-21 @ 12:29:56
URL: http://eliste.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback