Jag har fått sommarjobb! (På riktigt den här gången)

Idag fick jag veta att jag har fått sommar- och extrajobb på Glitter i Umeå! Det känns hur bra som helst. Jag vet inte exakt hur mycket jag kommer att få jobba i sommar och förmodligen kommer jag att behöva läsa sommarkurser också för att få tillräckligt med pengar. Men jag tror att det är ett roligt jobb och det är bra arbetstider, så jag är helnöjd!

Jag var ju tvungen att ringa till campingen och säga att jag inte kan jobba där i sommar. Det var lite pinsamt och obekvämt eftersom jag redan tackat ja. Men nu när det är gjort är det en otrolig lättnad.

Shit vad glad jag är. Jag har oroat mig så mycket över hur det skulle bli och nu kan jag ge mig med det.

Jag längtar till i sommar!

Kommentarer
Postat av: Ida

Fan vad skönt för dig :)

Jag längtar också tills i sommar!

Postat av: lyol

yeah! nu är det ju klart att det kommer bli en grym sommar!

2008-03-28 @ 17:14:01
Postat av: Suffe

GRATTIS! :D Jag kommer och utnyttjar kompisrabatten...för det finns väl en sån? ;)

2008-03-28 @ 17:51:42
Postat av: Sara

Så himla kul för dig!
Grattis!

2008-04-02 @ 02:21:53
URL: http://minvarld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback