Jag har fått jobb, om jag vill...

Fick just ett samtal från Nydalacampingen och jag får jobba där som receptionist i sommar om jag vill. Tråkigt att jag inte känner mig mer glad, men det är lite grejer som bekymrar mig.

För det första kommer det jobbet att innebära att jag ska jobba i princip hela sommaren, vilket innebär att det blir få tillfällen för mig att åka hem till Skellefteå. Dessutom kan det innebära att blir återbetalningsskyldig på mitt bostadsbidrag. En annan grej är att man måste jobba mycket kvällar och helger, och när det är hotell- och restaurangavtal är det kass ob. En sista grej är att  jag har sökt ett annat jobb som jag hellre skulle vilja ha...

Typiskt mig att inte längre vilja ha något när jag väl får det.

Kommentarer
Postat av: Ida

Vilka bra problem du har! Hellre alla dina problem än att vara utan jobb i sommar...

Postat av: Elin

Jo jag ska väl inte klaga. =)

2008-03-18 @ 17:58:41
URL: http://eliste.blogg.se
Postat av: lyol

huvudsaken är ju att du stannar i umeå...

2008-03-18 @ 20:09:51
Postat av: Sandra

Grattis!! När det gäller jobb är ju inget man lovar 100%. Om du får det andra jobbet är det ju bara att säga upp campingen. Trist att du kanske inte kommer till staaan men..

2008-03-18 @ 22:25:41
Postat av: Malin

Ja, bättre att ha ett jobb och behöva betala tillbaka lite bostasbidrag än inget jobb... men fortsätt leta i Skellefteå :P, som Sandra skriver kan du ju faktiskt ändra dig!

2008-03-19 @ 13:18:59
URL: http://blogg.malinb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback