Grannfejden i min hometown

Grannfejden_default.jpg

Ikväll kommer TV3:s program Grannfejden att vara i Jörn. Det står det i alla fall, men jag skulle tro att det är någon by utanför Jörn. På TV3:s hemsida benämner man Jörn som "den lilla norrländska byn". Alltså ursäkta, men Jörn är ingen by. Det är ett samhälle. Och det är STOR skillnad. Dessutom säger de på reklamen att Jörn ligger 10 mil från Skellefteå, medan det i själva verket bara är 6 mil.

TV3 kan ju ingenting.

(Ingen centrerad text! Centrera bilden efter du skrivit texten, så funkar det.)

Kommentarer
Postat av: Sa

Visste du vilka det var?

2008-03-04 @ 21:22:07
Postat av: Elin

Ingen aning.

Postat av: Fröken Ostkrok

I was at Kriti och käkade just efter robban och kompani hade varit där..

2008-03-04 @ 23:20:48
URL: http://minvarld.blogg.se
Postat av: Cilla

Jag vet! Jag blev också skitstörd på att de sa 10 mil, herregud ska de komma hit kan de väl ta reda på hur långt det är från metropolen Skellhell!

2008-03-07 @ 19:22:50
URL: http://zilledillen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback