GI - dag 4

Det här med GI är verkligen bra för mina matlagningskunskaper. Jag som knappt har kunnat koka makaroner förut gjorde idag en hemmagjort tzatziki. Sug på den.

Jag tror att jag har varit lite piggare idag jämfört med de tidigare i veckan. Jag hoppas att det fortsätter att gå åt det hållet. Däremot sover jag inte så bra. Har svårt för att somna, vaknar tidigt och kan inte somna om, trots att jag är trött. Hoppas att det ger sig också.

I övrigt är det en bra GI-dag. (Förutom vid tillfället då jag ställde mig på vågen för första gången på ett år och inser att jag väger cirka sju kilo mer än då. Fy fan.)

Vad jag har ätit idag:
Omelett och bacon
Tonfisksallad
Blåbärssmoothie
Lax med sallad och tzatziki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback