Bilder från kusinernas student

Jag tog lite bilder när mina kusiner Linn och Erik tog studenten i torsdags. De är tagna med mobilen och är inte av bästa kvalitet.

 Erik med min morbror Mikael i bakgrunden.
 Erik får kram av farmor (min mormor).
 Familjen Krane från Byske.
 Erik med sin farmor, moster och mormor.
 Erik med sin farfar och morfar.
 Jag, Erik och hans kusin Paulina.
 Linn.
 Morbror Trond med Linns skylt. Hon är jättesöt på bilden.
 Linn med sin pappa och mamma.
 Linn med sin farmor och farfar (min mormor och morfar).
 Jag och min söta mormor.

Kommentarer
Postat av: Anna

Marit blir ju bara mer och mer lik mormor for var dag som gar!

2008-06-10 @ 10:49:41
Postat av: Elin

Haha...ja det ligger nog nåt i det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback