Men jag klagar inte

Då var min hårda arbetsvecka över. Jag har jobbat hela 22 timmar. Fatta. Ibland överträffar jag mig själv.

Nu har jag sex dagars ledighet framför mig. Min plan är att det ska vara fint väder ute, men SMHI håller inte riktigt med. En annan plan var att åka ner till Ö-vik och gå på Paradisbadet, men det går visst inte då det är busstrejk(!). I värsta fall får jag väl ta tag i det jag hade som mål att göra i veckan, det vill säga Dostojevskij och Iksu. Synd bara att det inte känns mer lockande. Inspiration, någon?

I helgen kommer i alla fall Engman hit. Det blir nice. 

Kommentarer
Postat av: Malin Berglund

Om du får inspiration av någon, och det blir över lite kan du zappa hit den till Ursviken och mig då? Har en inlämningsuppgift på 8-10 sidor (enkelt radavstånd!) att knåpa ihop under nästa vecka. Dryyygt.

Postat av: Annika

Jag bode också det dära... men jag vill äta godis och kolla filmer hela dagen... skriv att du tränat och läst, så blir jag avis och gör det med!

2008-07-11 @ 11:31:40
URL: http://annikki.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag bode också det dära... men jag vill äta godis och kolla filmer hela dagen... skriv att du tränat och läst, så blir jag avis och gör det med!

2008-07-11 @ 11:31:54
Postat av: Annika

Jag bode också det dära... men jag vill äta godis och kolla filmer hela dagen... skriv att du tränat och läst, så blir jag avis och gör det med!

2008-07-11 @ 11:32:09
URL: http://annikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback