London

Jag och Micke har tänkt åka till London i slutet av augusti. Varför just London är för att Micke äntligen ska få se Arsenal spela, och jag åker gärna till dit. Vi har ansökt om matchbiljetter till matchen mellan Arsenal och Newcastle, som ska spelas den 30:e augusti, men vi har inte än fått veta säkert att vi får biljetterna. Idag mailade jag i alla fall till Arsenal Sweden, som svarade att vi ligger på plats tio i kön, vilket innebär att vi har mycket goda chanser att få biljetter!

Det är till och med så goda chanser att vi har bestämt oss för att boka flygbiljetter och hotell. Det känns nämligen lite surt att se hur de bästa flygresorna försvinner, medan man måste vänta i ett par veckor till innan man vet säkert om man får matchbiljetter.

Det känns hur kul som helst att veta att det mest troligt kommer att bli av, och jag längtar redan massor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback