Bilder från igår

Igår var det fest här i Umeå! Jag och Linnéa körde igång med folköl och grillat hemma hos henne och sedan begav vi oss in till stan till Petter.

 Micke hittade en kikare.
 Ylva och AK i fina färger.
 Erik och Tommy.

 Micke, Petter och Per.


Jag och Linnéa roade oss med att göra en bildrebus av en Winnerbäcklåt. Gissa vilken...

 1. Sol i ögonen...
 2. Spilld öl.
 3. Gammalt groll?
 4. Skuggor bakom oss.
Sug på den! :)

 Jag och Ylva matchade varann.
 Jag är nöjd över min klocka. :)
 Drink som gick runt.


På väg mot TC...
 Linnéa posade i sin nya klänning.
 Jag posar också, eller nåt.

På TC tog vi oss ett bord.
 Jag smygtog ett kort på bordsgrannen.

 Micke köpte shots till mig och Linnéa
 ...och vi kom igång vill jag lova. ;)


Cykelturen hem gick förvånansvärt bra. (Om man bortser från min hemska sång.)


Kommentarer
Postat av: Malin

När kommer du tillbaka hit till oss i Skellet?

Postat av: Elin

Vet inte riktigt. Det beror väl lite på hur det går med busstrejken! Men jag hoppas att jag kan komma ganska snart.

2008-07-14 @ 01:10:26
URL: http://eliste.blogg.se/
Postat av: Malin

Vi fundilerar lite på Boviken på tors, eventuellt även imorrn :)

2008-07-15 @ 11:39:36
URL: http://blogg.malinb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback