Mobil- och halsproblem

Jag är lite irriterad över att det verkar vara något fel på micken på min nya mobil. Ofta säger den jag pratar med att jag inte hörs, men när jag stoppar in headsetet låter det bra igen. AK har också en Nokia 5310 Xpressmusic och säger att hon har haft samma problem, så det verkar vara något knas med modellen. Jag måste nog uppsöka The Phone House i veckan och höra vad de säger.


Jag är också lite irriterad över att det verkar som att jag håller på att bli förkyld. Jag har väldigt ont i halsen och hostar för fullt. Att bli förkyld är verkligen det sista jag behöver just nu.


Till sist är jag också lite irriterad på mig själv för att jag inte arbetar med tyskan så effektivt som jag borde. Jag har insett att jag inte kommer att hinna bli klar och bestämt mig för att skippa tyskan i morgon. Jag skulle ändå missa halva lektionen eftersom jag ska ha min första lektion i morgon och den räcker till 15.30. Så nu har jag till torsdag på mig att göra klart inlämningsuppgiften.

Nu ska jag antingen gå till Ålidhem och köpa halstabletter eller vika alla kläder som jag tvättat idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback