Jag börjar längta tillbaka...

                  image1727

Och jag menar inte att jag bara längtar tillbaka till sommaren och Storsjöyran, då denna bild togs.

Jag saknar mitt blondiehår!

Jag trivs väldigt bra som mörkhårig också, men jag känner ändå att jag egentligen ska vara blondin. Så nästa gång jag går till frissan kommer projekt "bli blond igen" att påbörjas. Jag inser att detta inte är tvärgjort, utan förmodligen kommer att ta ett par behandligar och månader. Förhoppningsvis kommer jag att vara ganska blond till sommaren i alla fall.

Det blir grymt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

I think no.

2008-02-18 @ 22:38:02
Postat av: Fröken Ostkrok

Det är alltid så, fastän man blir brunette ett tag så är man likafullt blondin i "hjärtat" så man kommer alltid tillbaks såsmåningom :)

Fast du är supersnygg i ditt mörka hår med.

Postat av: Ida

Du är supersnygg hur du än gör, men jag förstår att du längtar tillbaka till det blonda. :)

2008-02-19 @ 16:29:34
URL: http://ididoodi.blogg.se
Postat av: Maria

Precis som tidigare skribenter tycker också jag att du är hur fin som helst i båda hårfärgerna men nu när det går mot vår så är det kanske lite härligare att vara blondin :) Hoppas det går bra på praktiken! Kram

2008-02-19 @ 17:09:57
URL: http://mariapinglan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback