Fler mobilbilder

Kom på att jag hade lite fler gamla mobilbilder som jag inte lagt upp än. Här kommer dem:

Familj och släkt

Mamma Pappa John Farmor Mormor Morfar Kusin Erik Kusin Jonas Kusin Jim

Medleforsare

Robin Jens Frida Dan och Frida H Emma L  Dan  Anna L  Lina, som ute på krogen upptäckte att hon hade olika skor på sig...

Jörsare

Emil Erik Johan

Polers och övrigt

Anna Gabbe Gabbe, Linnéa, Lisa Emelie och Jonas Sandra, Lisa, fågel  Lisa + fågel
Anna, Elin Om jag kunde göra ett "ölnamn" av "Anna" skulle jag göra det Daniel Emma Ellen  Linnéa, Sara, Sandra, Anna Robin Sara Tobbe Nisse Maja  Sara på nyårsmaskerad Leon  Jag

 Jag permanentad
 En vägg som ser ut som en rumpa
 Solnedgång och blomma (Nä, äre sant?)
 E!!! Detta underbara ställe som jag har saknat så mycket. Nostalgi.

Det var allt för den här gången.

Kommentarer
Postat av: Anna

Gud va småå alla var, höll inte på att känna igen Emma. :D Och herregud va marit är lik sin mor. :) Kul att se!

2008-02-21 @ 23:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback