Mitt lag

För att göra det här med Premier League mer intressant har jag gjort som Micke och några andra och gjort ett "Fantasy Premier League-lag". Man väljer ut spelare från ligan (max tre spelare per lag) och sätter ihop sitt eget lag. Sen får man poäng när en av sina spelare gör mål, assist, spelar en hel match, skyddar sitt eget mål etc.

Här är mitt lag: Arslena.



Vi är ca 20 pers i vår liga, som Micke just nu leder. En av hans spelare gjorde tre mål igår. Jag ligger på sjunde plats för tillfället, men hade tänkt klättra lite högre. Go Adebayor.

Gå in
här och om du vill göra ett eget lag.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

För 100 Mbit/s kostar det 179 :-/mån (om jag inte minns helt fel) och för 10 Mbit kostar det 139. Enligt Emil är det Bahnhof eller Riksnet som man ska välja mellan. De andra är tydligen av någon anledning inte bra, men själv vet jag inte alls, så för mig är det bäst att följa hans råd. =) Hittills är jag inte besviken. Men man kommer tydligen inte in på DMZ (Malåhubben, om du använder den på DC) men resterande hubbar går visst bra om jag fattade det rätt.

Postat av: Anna

Oj, gnuggar mig i ögonen.. Vem har satt ihop laget?

2008-08-18 @ 13:24:40
Postat av: Elin

Jag har satt ihop laget! Visst är du stolt över mig? ;)

2008-08-18 @ 13:26:52
URL: http://eliste.blogg.se/
Postat av: Olov

MEN.. vad heter ligan!? :I

2008-08-18 @ 14:30:58
Postat av: Olov

Har iaf gjort ett lag som heter Liverfool och ska ge er på moppo. Fast är ju en omgång efter! :D

2008-08-18 @ 14:34:40
Postat av: Anna

Mycket, Elin! Se till att hålla dig uppdaterad om vad som händer i lagen nu då! Bäst vad det är kanske du tar hem skiten! =)

2008-08-18 @ 15:17:14
Postat av: Anna

Eller man kanske förresten inte får göra några byten under spelets gång? Då behöver du ju inte ens vara insatt utan bara hoppas på dina gubbar, passar ju bra.. =)

2008-08-18 @ 15:22:11
Postat av: Elin

Kul Olov! Man behöver en kod för att gå med i ligan. Kan fixa den av Micke.



Man får göra ett byte inför varje match, så lite insatt måste jag nog vara iaf! :)

2008-08-18 @ 22:46:13
URL: http://eliste.blogg.se/
Postat av: Olov

Öööh. Jag plockade bara folk på random typ. Och valde liverpool som favoritlag bara för att jävlas med Micke. Byta spelare and shit? No. :)

2008-08-19 @ 02:32:54
Postat av: Elin

Ser att du är med i dagang nu! Jag ska lätt vinna över dig. :)

2008-08-19 @ 12:50:31
URL: http://eliste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback