Skön dag

Har precis haft lite släktbesök av bland annat min morbror som kom med klädseln till min fotpall, som min kusin har köpt. Så nu ser soffan ut som den ska. Jag har även köpt kuddfodral i samma färg som min filt, men har tyvärr inga kuddar än.

Igår mailade jag till den där konstnären igen, som jag ska köpa tavlorna av. Hon är ungefär sämst på att svara på mail, men hoppas att hon kan göra det så att jag kan hämta tavlorna snart. Sen skulle jag behöva fixa ett tyg att hänga för min alkov och sätta upp hyllorna på väggen. Efter det skulle det kunna vara färdigt här... Har funderat på att ha inflyttningsfest den 5:e oktober, men inget är helt spikat. Alla som vill är välkomna i alla fall.

Idag ska jag börja läsa Sprängaren och kanske ta mig iväg till IKSU en sväng. Men jag har inte tänkt gå ut ur lägenheten så länge det här pissvädret håller i sig, det är ett som är säkert.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag tycker du borde skjuta på inflyttningsfesten till helgen efter eller nått :P Jag o Jens firar 3 år den helgen du tänkt och då åker Johanna hem till Nynäs!

Postat av: Elin

Och Annika ska visst ha klassfest då också... Ja, det kanske blir en annan helg då. Kanske helgen efter passar. Ja vi får se lite närmare helt enkelt!

2007-09-17 @ 13:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback