Jag och träning

IKSU-kort inhandlat. Det blev ett guldkort med autogiro. Passade på att träna lite också, för första gången på ungefär ett halvår. Nu i efterhand är jag skakig och röd i ansiktet. Men väldigt nöjd med mig själv också.

Jag vet precis hur det här med träningen kommer att gå. Intensiv som jag är kommer jag att träna som en galning i en månad ungefär. Sen kommer det inte att kännas lika spännande längre och latheten kommer att kicka in. Jag kommer dock att tvinga iväg mig själv någon gång i veckan på grund av att jag blir snål. Och så kommer det att hålla på tills kortet har gått ut och jag kommer fram till att jag inte ska köpa ett nytt kort. Sen tränar jag ingenting i ett par månader tills jag kommer på att jag ska bli hurtig och hälsosam. Och sen börjas det om igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback