Har jag verkligen flyttat från Skellefteå?

Det blir lite av en mjukstart med det här med att vara umeåbo. Känns knappt som att jag har flyttat. Igår träffade jag Sandra, Linnéa och Isabell, vilka jag den senaste tiden endast träffat i Skellefteå. (Eller ja, Sandra och Isabell har jag nog BARA träffat i Skellefteå.) I morgon ska jag nog träffa min gamla skellefteåvän Anna L-S. I helgen kommer Jens (Jesse, haha) till Umeå och vi ska på fest hos Magnus, som jag också bara träffat i Skellefteå. Och nästa helg kommer Anna hit och normaliserar tillvaron. Olov räknar jag med att få ett besök av snart också.

Fantastiskt är det i alla fall! Det ger mig lite tid att vänja mig lite med umeålivet, som jag tror att jag kommer att trivas bra med. Men jag behöver er också, underbara skellefteåbabes!

Kommentarer
Postat av: Olov

Hmm, vet vad du går igenom. Tror dock att du åtminstone efter ett tag kommer få står iver till att networka! Du är singel trots allt!
Sedan vill jag att du i ett blogginlägg förklarar när man får och inte får använda bindestreck i svenskan, om du inte märkt det terroriseras jag av kvinnliga fascister som numer inte tillåter ens det minsta slarvfel i något så informellt som en blogg!

2007-09-06 @ 01:52:02
Postat av: Elin

Haha... Ett sånt inlägg kommer inom kort!

2007-09-06 @ 11:11:22
Postat av: Malin

Det ser vi fram emot, jag funderar ganska mycket på det där faktiskt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback