Pepp, pepp, pepp...

Nu känner jag mig lite lugnare inför kvällen. Vi blir nog inte så supermånga som jag befarat, utan kanske ganska lagom. Jag tror att det blir väldigt roligt i alla fall.

Snart ska jag börja städa undan lite och jag blev lite sugen på att sätta upp mina tavellister... Men är osäker på vad det är för material övanför tv:n och hur jag ska sätta upp dem riktigt. Skulle ju vara trevligt att få upp dem innan ikväll. Får se om jag orkar ta tag i det.

Ska ladda hem lite musik och fixa en schyst playlist till ikväll också. Synd att jag inte har alla kablar till högtalarna och måste spela direkt från datorn. Men det får gå ändå.

Kommentarer
Postat av: Annika

Kommer att bli gutes ikväll ^^,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback