Ovärt.

Typiskt. Trodde att vi skulle börja halv nio idag men det visade sig att vi inte börjar förrän klockan nio. Jag steg alltså upp en halvtimme för tidigt. Usch och fy. Men jag får se det från den ljusa sidan. Jag har diskat nu på morgonen. Det skulle jag aldrig ha gjort annars.

Och nu ringde Jo-Hanna som sitter på skolan och undrar varför ingen är där. Sa till henne igår att vi skulle börja halv nio och glömde höra av mig nu när jag fick veta att vi egentligen börjar nio. Förlåt!

Jaja, snart får man börja dra sig till skolan i alla fall. Idag blir det någon ny simulering, vilket jag ser framemot. Jag hopppas också att vissa personer bara kan shut the fuck up idag och sluta ta upp all tid.

Ikväll är det fest. Det blir skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback