Och hur gick tentan då?

Jo, jag tror väl att det gick skapligt. Orkade dock inte skriva så utförliga svar med en massa skit som inte hörde till saken, vilket jag oftast brukar göra, men hoppas att det gick bra ändå.

Efter skolan följde Ida med mig hem och hjälpte mig att sätta upp lite hyllor. Hyllan vi satte upp i köket måste vara gjord av djävulen eller någon annan ondsint varelse, för jag höll nästan på att kasta ut den genom fönstret innan vi fått upp den. Men nu är det uppe i alla fall! Tack så mycket fantastiskt snälla Ida (som var den som fick köra borren).

Orkade inte börja med hemtentan idag, utan försökte spöa Micke i badminton i stället. Det gick sådär. Vann endast ett set (som mot Olov). Nu hoppas jag mest på att jag kan gå i morgon (vilket jag inte kunde efter matchen mot Olov).

Ikväll är det onsdagshäng hos Kajsa! Ska bli kul att se hennes och Emils nya lägenhet. Kanske bjuds det på nåt också... (Och nu blir det jättepinsamt för mig om det inte bjuds på nåt.)

Kommentarer
Postat av: Sara Ostkrok

Du det skulle vara hur kul som helst!
jag vet dock inte så mkt om Ume så svart bälte i partaj har man dock, fast är halverst novis på VART jag ska partaja..
har bara provat olearys och nåt ställe typ mitt emot det. (vi brukar ju bo på plaza då vi åker dit, då är det nära och så..)
Men lätt att jag är med nån ggn!

Postat av: Kajsa

Vad tur att det inte blev pinsamt för dig. =)

2007-10-03 @ 22:36:21
Postat av: Elin

Det blev det veeerkligen inte! Jäklar vilket fika!

2007-10-03 @ 23:03:34
URL: http://eliste.blogg.se
Postat av: Kajsa

Ha ha! Ska det va så ska det va, eller hur är det man brukar säga? =)

2007-10-03 @ 23:37:04
Postat av: Annika

Haha... istället blev de typ värdens bästa fika =)

2007-10-04 @ 17:14:02
URL: http://annikki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback