Man skulle kunna tro att det var söndag

Födelsedagsfest för Robin hos honom och Micke igår. Födelsedagsbarnet fick mycket fina presenter i form av partyhattar, öl, sockar, en tomte och en rosa reflex. Dessutom fick han en stor mängd sprit. Förfesten var kul. Vi lekte min musiklek och AK och Ulf försökte styra upp en annan lek, vilket resulterade i att Micke blev sur för att det var toalettpapper överallt. Vi gick ut på NH där det var lite glest med folk men Ylva, Jo-Hanna och Robin styrde upp dansgolvet i alla fall.



Kvällens fråga, ställd av Ylva: "Kan jag få stoppa ner mitt ölglas i din väska?"
Eh...nej?

Kommentarer
Postat av: Ida

Hehe, Jo-Hanna fick stoppa ned sitt ölglas i Johannas väska!

Postat av: Elin

Jo jag hörde det! Det glaset var dock inte fyllt med öl...

2007-10-19 @ 13:17:21
URL: http://eliste.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback