Knäpp jag är

Jag kommer hem från skolan och vet att jag måste börja med hemtentan, men vad gör jag? Jo, jag börjar tvätta kuddarna till soffan och dammsuga hela lägenheten. Sjukt.

Mitt golv måste för övrig jävlas med mig eller någonting. Det blir dammigt så fort att jag måste dammsuga typ två gånger i veckan.

Är det förresten någon som vet om man kan tvätta kuddar i tvättmaskinen? Jag har visst fått en slags snusfläck på den på någon sätt och vet inte hur jag ska få bort den. Är tacksam för tips.

Nu: lunch.
Sen: hemtenta i sinne.


Kommentarer
Postat av: lyol

jag tvättade en kudde en gång i tvättmaskin. den gick sönder och sen var det stoppning all over the place. visserligen var min kudde väldigt gammal men ja, risken finns ju.

2007-10-31 @ 17:53:21
Postat av: lyol

jag tvättade en kudde en gång i tvättmaskin. den gick sönder och sen var det stoppning all over the place. visserligen var min kudde väldigt gammal men ja, risken finns ju.

2007-10-31 @ 17:53:59
Postat av: Elin

Ojdå...då kanske man inte vågar chansa då.

Postat av: lyol

är det hållbart tyg så kör hårt. mitt avr som sagt tunt och gammalt..

2007-10-31 @ 19:11:37
Postat av: Malin

Jag brukar tvätta kuddar i tvättmaskinen utan att få ludd all over the place. Det som brukar hända däremot är att stoppningen blir lite... annars än vad den var innan den fick åka runt i maskinen, och efter allt för många tvättar vill man köpa en ny kudde för att den blir så "klumpig"

2007-11-01 @ 17:33:34
URL: http://blogg.malinb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback