Umeåbo i veckan

I veckan är jag i Umeå för jag har lektion med sommarkurserna varje dag. Hade första träffen med kryptologikursen idag och jag tror att det kommer att bli ganska kul. Klassen bestod dock av mig och 30 mattenördar. Kanske har lite förutfattade meningar men de såg verkligen smarta (läs nördiga) ut. Så jag antar att jag inte kommer att vara bäst i klassen direkt.

På torsdag börjar filmkursen, som även
Annika ska gå. Vi har inte fått något schema för den kursen än, men jag vet att man har hemmaarbete även med den under hela juli. Hoppas bara att det inte är så mycket skola nästa vecka och veckan efter det. 

Har lånat Linnéas lägenhet i veckan och det är jätteskönt att få vara lite själv. Börjar bli lite less på bo hemma faktiskt och längtar efter att få flytta. Lägenhetssökandet går sådär och idag anmälde jag mig på en etta på Ålidhöjd som skulle vara perfekt. Synd att så många andra tycker det också bara. 

Ska snart lägga ut lite bilder från helgen! 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

*håller tummarna för att du hittar en passande lägenhet snart*

2007-06-11 @ 19:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback