Puh!

Känner mig mycket bättre nu och har redan lyckats glömma exakt hur jävligt det var. Skönt. Pallrade mig iväg till skolan i morse och till introduktionen av filmkursen. Det känns som att det kommer att bli en mycket trevlig kurs med en massa filmtittande och diskussioner. Trodde dock inte att det skulle bli så många träffar men idag fick vi veta att vi ska ha tre träffar nästa vecka (tis, ons, tors) och fyra träffar veckan efter det (alla dagar utom fredag).

Åker hem från Umeå imorgon efter skolan. På lördag blir det mest troligt 80-talsfest på Pinkerton. Har inte fixat några kläder än men funderar på köra den lite rockiga 80-talsstilen. Skulle haft tag på ett par höga, lite för stora och jäkligt fula jeans bara. Får försöka fixa det på lördag kanske.

Nu ska jag strax iväg och kolla på den där lägenheten på Ålidhöjd. Ligger trea på den. Den skulle egentligen vara helt perfekt... Bästa läget och tror att lägenheterna är ganska fina där. Enda nackdelen är att den är i dyraste laget och att balkongen är i öst. Sista svarsdagen är imorgon, så jag är lite nervös inför det...

Nu ska jag se lite tv innan jag ska iväg på visningen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Du har i alla fall balkong! Det är alltid lycka! :) Då måste berätta hur det gick sen?!

2007-06-15 @ 09:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback