SOMMARlov

Enligt Olovs önskemål ska jag fortsätta skriva om sommaraktiviteterna. De har fullständigt tagit över mitt liv.

Idag låg vi på stranden och pressade hela dagen. Jag blev en aning brunare och känner mig lite känslig på axlarna där jag nog brände mig lite. Är för tuff för att använda solskydd så jag antar att jag får skylla mig själv. Det stoppar mig dock inte för att återvända till stranden imorgon då det också ska vara goväder.

Efter middagen tog jag min första inlinestur på ca två år. Jag var instabilare än jag minns och använde bromsen flitigt. Tog mig hem i säkerhet utan skrubbsår på knäna.

Eftersom det här har varit den somrigaste dagen i år, förutom gårdagen möjligtvis, kom Anna till mig för att se Allsång på Skansen senare. Måns var med och var jäkligt snygg. Efter allsången mötte vi upp Sandra, Isabelle, Sofie och Maria på älvsbåten där vi köpte lite pommes och pratade kärlek. En fågel bajsade på Sofies arm också.

Det ni.

Ni ska bara veta vad jag har tänkt göra för somrigt imorgon. Återkommer om det.


Kommentarer
Postat av: Olov

Nu hänger jag upp snaran i vardagsrummet.

2007-07-03 @ 23:47:53
Postat av: Olov

Fast när du mumlade om fest både fre/lör tog jag ner den igen.

2007-07-04 @ 16:10:36
Postat av: Elin

Bra Olov, hang in there.

2007-07-04 @ 17:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback