Kallt!

Nu har jag slutat med nikotinplåster och allt sånt och kan därmed kalla mig helt nikotinfri. Det är skönt att ha blivit av med beroendet, men med det följer vissa biverkningar. Humörsvängningar är en av dem och igår var jag riktigt känslig. Jag blev riktigt arg på Daniel för att han hade trott att glasen i diskmaskinen var diskade och därför ställt in dem i skåpet. När jag skulle dricka vatten och insåg att glaset jag tagit ut var smutsigt blev jag förbannad och råkade riva sönder glaset... Senare på kvällen insåg jag att jag var ganska fjantig och fick dåligt samvete. Såg Grey´s anatomy och storbölade igår kväll också. Det var väldigt sorgligt, men jag brukar faktiskt inte gråta sådär till en tv-serie. Så jag tror att jag hade lite abstinensbesvär igår. Idag känns det dock bättre och jag hoppas att jag ska bli normal snart.

I morgon är jag "ledig" och måste skriva klart hemtenta nummer ett. Skulle vilja fara och träna lite också, men får se om jag orkar. Dessutom är det sjuukt kallt ute, så jag föredrar nog att stanna inne. Jag halkade idag när jag gick hem från bussen. Landade på rumpan och skulle tro att jag kommer att få ett stort blåmärke. Det gjorde riktigt ont och jag såg väldigt löjlig ut. Hoppas att ingen såg mig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis vännen! Jag är stolt över dig.

2007-02-08 @ 22:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback