SMS genom åren

Nu när jag ska byta telefon måste jag radera ca 170 gamla sms, som jag haft sparade på min gamla telefon sedan jag köpte den 2004. Jag tänkte att det skulle kunna vara kul att dela med mig av några av dessa sms, som ju är sparade av någon anledning. Så här kommer ett par stycken:

Från 2004

"GRATTIS! Du är bara bäst. Sköt om dig, jag älskar dig. Kram."
/Mamma mobil

"Aahh,är det sant? Elin du är bäst! :-) Hör av dig sen och berätta hur det gick! Kramar"
/aAnna L-S

"Ursäkta min syster. Hon är ganska störd. Hade inte hon varit där hade vi lärt känna varandra bättre ;)"
/Anonym
Kommentar: Tack för varningen.

"Nu har jag funderat.. Om du fixar en en fest som vi kan vara på så kan vi ju festa! Du kan ju höra med nån klasskompis eller nån.. De är din uppgift imorrn.. Haha!"
/aAnna M

"Vi sitter här förväntansfulla framför teven, jag & mina klasskompisar... :-) Ahh, jag är också nervös! Kramar!"
/aAnna L-S

"Va full å söt du är på tv, blev så förvånad när du dök upp sådär! Hi hi.. Allt bra annars? Puss tjejen!"
/Majsan mobil

"Va konstigt...! Jaja med de va ju skönt för dig! Du har bara ätit medicin i onödan, men men.. Då är det fritt fram med daniel nu då =) Hörs ikväll, kram å puss!"
/aAnna M

"Hej vännen! Har ni kul? Vi är fortfarande på boda borg. Vi har kuul! Hälsa anna panna! Puuuss å kraam"
/Lisa

"Kiss Hejsvejs! Vill du leka me mig ikväll? Kan jag komma till dig i såfall å spela kort å se tv eller nåt? Bajs"
/aAnna M

"Hej lilla gumman. Vi har det bra, varmt o skönt i havet. 27 grader just nu. KRAM"
/Mormor och morfar

"Vill du umgås (intimt eller vanligt)?"
/Linnéa

"Okej tack då kan jag sova gott inatt. => Snart kommer jag hem och då vill jag mysa med dig! Puss*"
/Annis Norge

"Mjau, bä, Voff, mu. En ska bort... Låt mej tänka..Voff ska bort! Min mor gillar dej helt enkelt...hon brukar fråga om dej.. Kraam!"
/Nisse

Från 2005

"Hallu elin. How many couples did you send today? What are you going to do tonigt? Do you wish to spend some quality time with me?"
/Linnéa

"I sink i will go to Kasbah tomorrow, because i have to work as opc tomorrow morning. Come to my location as soon as possible."
/Linnéa

"Hej stumpan! Vad gör du riktigt? Jag verkar störa..! Jaja tänkte bara höra om ni hade kul igår...? De va skitkul i umeå i alla fall! Vi får höras! Pusselipuss!"
/aAnna M

"Bara så du vet..bordet va min väg...det tog mig överallt..nu vet ja va jag vill!"
/Sara mobil

"Tack detsamma! I love u all! Puss"
/aAnna L-S

"ich bin at balzac. Är du på statt ällä? Tscüsss"
/Lisa

"Jippi! jag fick också en 4a! Grattis till dig me! Kram kram!"
/Lina Schönfeldt

"Tja! Vi har det skitbra. Solen skiner hela dagarna. Igår såg vi timbuktu, velvet revolver och KENT! Inte helt fel.. :) ha så kul i helgen! Kraam"
/Lisa

"Öj.. Ta det lugnt med din nya tröja.. :)"
/Sara

"Hej! Tack för ikväll! Är hemma säker och väl. :-) ses på tors. Sov gott! Kram Johanna"
/Klassen - Johanna

"Jag älskar dig! Jag saknar dig massor.. Puss puss"
/Daniel

"Hej flin. Hur mår du? Jag mår bra. Ska vi se paradise hotel ikväll? Hej då"
/Linnéa

"Grattis! Du är bäst. Njut och var stolt. Vi hörs sen."
/Mamma mobil

"Hej gullet! Var du inte på dansgolvet när dom körde breathe. tänkte på dig då! sov gott"
/Emelie

"Hej sötnos! Tack för sms:et, du är snäll du. Dricker o lyssnar på Placebo - Every you & every me. Då tänker jag på dej din galning. Kram o sånt /Nils
/Nisse Australien

"Gott nytt år lillkusin snart!!:) jag har det bra i hemavan och hoppas du också har det bra! Kramar"
/Pärtan mobil

Från 2006

"Tack så mycket för att ni hjälpte mig ikväll! Jag har de bästa vännerna! Godnattpuss"
/Sandra

"Kommer du ihåg när vi möttes på Arlanda när vi var mindre. Du & Tommie hade varit i Gbg å shoppat och jag kom från Norrköping. Du hade fått din Ralph Lauren parfym och ni skjutsade hem mig från Fahlmark och sen var vi med varann på kvällen. Jag saknar dig Elin...fan va kul vi har haft i våra dar. Kramar/A"
/Annis

"Hej.. :) vad gör du? Pusspuss <3"
/Nils

"Hahahahappy valborgs! Jag blev såå glad av ditt mess, fatta att vi kommer att se BWO i sommar! Hoppas att du får en toppenkväll! Kraam"
/aAnna L-S

"Tack för ikväll gumman! Jag är så glad att du peppade upp mig, hade jättekul! Hoppas att jag kan komma på onsdag" Puss ;-)"
/Klassen - Ida

"Sov gott sötnos! Kram josefina"
/Josefina

"Tjaba!Hoppas allt är bra. Välkommen på fest hos mig på furugatan imorrn!/Pw"
/PW

"Hej! Hur har ni det? Hoppas att ni har det bra och tar hand om er! Kramar"
/Pärtan mobil

"Jag önskar också att jag var där med er. kul att höra att ni har det bra. jag å sanera är på balzac. nästa helg måste vi göra nåt ihop vännen! puss å kram"
/Lisa

"Hej gumman! De är ju lördag så det är fest såklart. =) Vi sitter hos mina föräldrar å dricker lite öl! Är allt fint där borta då? Bra hotell? Hoppas allt är bra!"
/aAnna M

"Jag är full.. :-) har haft kräftskiva..ska hitta en fräsh pöjk ikväll... :-)..ha det bäst så hörs vi!kraam"
/Sara mobil

Från 2007

"Nu har jag blivit moster till en liten flicka.. =) Allt hade gått bra. 3355 gram och 51 cm lång. Tänkte bara meddela!"
/aAnna M

"Will you go to kaspah tomorrow? Smoke some hasch, make out with some boys?"
/Linnéa

"väderleksrapport från kalmar..20 grader svettit å sol här idag..=)tänkte påminna om att studentleg kan vara bra att ha med sig!ladda ladda..=)"
/Sara mobil

"Lambo hej Lambo hej! fest i kalmar idag =) allt bra i umeå? klockan e fyyrra..å de e dags å gå hem.."
/Sara mobil

"Jag är förtjust i dig!"
/Anonym

"Grattis till lägenheten! Då blir det att åka till IKEA och storshoppa då? :-)"
/Klassen - Kajsa

"Kul med lägenheten. Är det den du tittade på? Vi ska till Sulis i morgon och hälsa på min faster och bästis. Sedan blir det Rognan. Kram"
/Mormor och morfar

"Grattis till lägenheten Elin! Vad roligt det ska bli att du flyttar hit. :-) Säg till om du behöver hjälp med att bära kartonger å grejer sen! Kram"
/Klassen - Annika

"Hej tjejen! Jag hörde att det blir Umeå, jag diggar det starkt! :-)"
/Klassen - Ida

"Ich bin festival, bist du festival?"
/Nisse nya

"Fyllt upp bilen än? :-0"
/Olov mobil

"Hej tjejen! Är du i Ösd eller är ni på G? Hur ser planerna ut för kvällen? Kram"
/Klassen - Ida

"Haha, åh va kul! Skulle vilja se den där fulla killen igen, han va så knasig! Å Alex skulle inte va helt fel att få en glimt av heller.. =) Ha det så bra. Kram å puss"
/aAnna M

"Va? Vem här? Har supit bort min lur med alla nummer :)"
/Kalle

"Ja då är det jävlar i mig glassigt..haha..fest ikväll eller? Tjo..!"
/Sara mobil

"Ni åker ju med anders...in i matchen elin! Vi ses där då! :-)"
/Jens Karlsson

"Nu såg jag vad du hade skrivit om mig på bloggen din blogg bov! :-)"
/Jens Karlsson

"Hallå! Hoppas du har en trevlig kväll! :-)"
/Malin Ungern

"Haha. Skriv att det var jag som brottade ner björnen och bet nacken av den!"
/Linnéa

"Hahaha! Nissepisse gunvar hälsar tebax! Hoppas ni har kul! Puss"
/Gunnar

"Gunnar och jag har separerat ikväll. Det känns tråkigt :) va hade en helkväll igår. Gunnar dansade naken och jag viftade med snorren"
/Nisse nya

"Tack för ikväll vännen. Du är verkligen toppen! Jag är hemma nu. Hoppas du har skoj, för det hade verkligen jag ikväll! Kram!"
/Klassen - Ida

"Hej sötis :-) de blir rex för oss. Va synd men vi kanske ses ändå ;-) kram"
/Klassen - Maria

"Hello! Vad gör du? Jag är på efterfest med din gran jose! Kom hit!"
/Linnéa

"Jag HATAR min inneboende..."
/Klassen - Jo-Hanna

"Haha.. Elin konspirerar. Vi i game!"
/Olov mobil

"Du är fantastisk. Nu blev jag glad igen :-)"
/Klassen - Micke

"Hej vännen. Ledsen att jag försvann så tidigt men jag blev så full! Hoppas att jag inte har trasslat till det mellan dig o m. Hade iaf jättetrevligt med dig ikväll! Puss!"
/Klassen  - Johanna

"Ledsen, såg messet först nu. Har kört grym slackerkväll med robin o ulf. Hoppas ni haft trevligt! Puss"
/Klassen - AK

"Jag tycker att du är bra. Puss och godnatt!"
/Klassen - Micke

"Haha, bra uppstyrt elin :-) finns ju dock en risk att det bara blir hur pinsamt som helst :-P"
/Klassen - Ylva

"God jul min vän! Hoppas du har en alldeles underbar dag med en massa klappar och god mat! Vi ses i morgon! Tusen julkramar från mig!"
/Linnéa



Nu får det räcka.

Tack alla underbara människor för era fina sms! Och hoppas att ni inte har något emot att jag la ut dem här.
Ni är bäst!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahah, va kul!!! Jag kommer så ihåg vår resa från Arlanda till Falmark. Det var tider det. Hoppas att vi ses ute i kväll. Jag har världens finaste klänning på mig, sök efter den. ;) Puss älskling

2007-12-25 @ 17:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback