Låt mig gissa...

Jag tror inte att det blir något skrivande på uppsatsen idag (heller).

Det finns så mycket roligare saker att göra. Snart ska jag och mamma på stan och köpa julklappar till brödernas flickvänner. Sen ska vi nog på Ica Nazi och storhandla.

Jag höll för övrigt på att smälla av igår när Nils sa att han tänkte fira jul hos sin flickväns familj. Det kan han ju glömma! Jag har haft ganska många och några långa förhållanden i mina dar, men aldrig ens tänkt tanken att inte fira jul med min egen familj. Så det så.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ha ha ha! Är du en nazi-syster? =)

Postat av: Elin

O ja! Mina bröders kompisar vara rädda för mig när de var små. =)

2007-12-19 @ 15:48:02
URL: http://eliste.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback