Dagen blir så mycket längre

När jag steg upp igår 07.30 blev jag jätteförvånad när jag insåg att det var mörkt ute. Det har jag inte varit med om sen förra vintern, förutom när jag har sovit lite för länge då. Även idag steg jag upp tidigt och har hunnit med en massa saker, typ duschat, träffat min grupp och gjort klart kompletteringen, åkt till Skellefteå och umgåtts med familjen. Och klockan är inte ens två.

Det är ju värt att stiga upp tidigt egentligen. Det är bara synd att man som tröttast den tiden på dagen och att det är fysiskt omöjligt för mig att stiga upp tidigt när jag inte måste. Och synd att jag har svårt att somna på kvällen även då jag stigit upp i tid. Så jag fortsätter nog med att vara en kvällsmänniska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback