Fest och kalas

Igår var det fest som vanligt. Vi var först hemma hos Glenn och sen gick jag, Malin och Veronica till min kusin Eriks kompisars båt som de parkerat i älven. Träffade Erik idag som knappt mindes att vi träffades igår. Så jag visade honom några av de här bilderna för att fräscha upp hans minne:



Som ni vet fyller jag ju år imorgon och idag hade jag kalas med släktingarna på pappas sida. Jag fick en mikrovågsugn, nagellack och pengar i present. Precis vad jag behövde!


 Här är presenten som jag gav till pappa (som också fyller år imorgon) och presenten som jag fick av honom. Lägg märke till att båda vi var tvungna att skarva med ett annat papper för att få ihop paketen.

Lite släktingar:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback