Vääärt

Yeees! Var just in på skatteverkets hemsida och såg att jag ska få tillbaka 4300 kr på skatten! Sommaren är räddad! Har ju inget sommarjobb och hoppas att jag ska komma in på de sommarkurser jag sökt på universitetet och i så fall får jag ju pengar från csn iaf. Men de där skattepengarna var ett väldigt välkomnat tillskott i kassan!

Är ledig idag och har mycket som jag borde göra. T ex förbereda inför lektionerna nästa vecka och börja fundera lite på c-uppsatsen (som för övrigt ska skrivas veckan då jag ska till Kalmar...)... Skulle vilja träna också så det ska jag nog göra snart. Har träningsvärk sen boxen i onsdags och den kan nog bli bättre om jag tränar lite lugnt idag.

Vet inte riktigt vad som händer i helgen, men tror det blir någon slags utgång imorgon iaf. Jag och Anna pratade löst om bio ikväll men det verkar inte som att det går så mycket bra, i alla fall inte som vi båda kan tänka oss att se. Så vi får se vad som händer ikväll. Är hursomhelst skönt med helg.

Nu: Friskvårds

Kommentarer
Postat av: Anna

Skööönt tillskott! Själv fick jag tillbaka 1300 eller nått sånt. Inte mycket men jag har ju tidigare år fått rest så jag är nöjd. :) Ett tips är att se La vie en rose. Fin film. Bör ses på bio! Hoppas att du får en trevlig helg! kram kram

2007-04-20 @ 14:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback