Umeå - Skellefteå: 1 - 0

Blä, vad jag är less på Skellefteå. Har varit jättekul att träffa tjejerna i helgen, men Skellefteå har inte bidragit det minsta till att göra helgen rolig. Jag och Skellefteå är inte vänner just nu och fortsätter det såhär blir det Umeå i höst. Allvarligt.

Hade tänkt göra mitt påskalbum på pixbox igår, men då visade det sig att jag bara har 100 MB kvar att lägga upp bilder för den här månaden. Har fotat som en galning i helgen så jag har bilder för nästan 200 MB. Vill lägga upp alla på samma gång så jag måste nog vänta tills jag får tillräckligt med utrymme att göra det. Lite tråkigt.

Såg elva avsnitt av OC igår. Sjuuukt. Det är ungefär åtta timmar. Känns som att det kommer blir fler i veckan också. Har ingen aning om vad jag ska göra. Har lite förberedelser inför lektionerna nästa vecka, så det ska jag försöka göra bort iaf. Borde börja fundera på uppsatsen också, men det kommer jag inte att göra. Så det blir nog en väldigt lugn vecka.

Måste ta mig ut ur lägenheten nu så jag ska gå och handla lite.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag letade efter dig i lördags men fann dig icke, antog att du drog på Station. Visst är det box på ons? Jag hoppas att jag har kryat på mig lite mer tills dess, har fortfarande andningssvårigheter. Jag hoppas att Skellefteå hämtar sig innan hösten, vi vill inte förlora dig! :)

2007-04-09 @ 18:02:23
Postat av: Olov

Klart du ska till Umeå! Skellefteå i all ära.. men pendling.. fifan.

Postat av: Ida

Jaa, klart du ska flytta till Umeå!

2007-04-11 @ 12:14:07
URL: http://ididoodi.blogg.se
Postat av: Elin

Får ta en omröstning här sen! =)

2007-04-11 @ 13:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback