Panikpluggning och politikprat

Snart bär det av till ännu ett självplågande boxpass. Förstår inte varför jag vill utsätta mig för det där en gång till, men min förhoppning är att det blir mindre jobbigt för varje gång. Får väl se om den saken. Jag tycker verkligen om pilates iaf. Det är lagom jobbigt och samtidigt ganska avslappnande.

Pluggade lite grammatik idag när jag kom hem från Umeå, så jag är ganska nöjd med mig själv. Det är ungefär andra gången jag pluggat hemma sen skolan började. Det värsta är att jag tycker att det vi håller på med är ganska kul, men ändå orkar jag inte plugga. Lär väl bli panikpluggning inför tentorna som vanligt. Är det förresten någon som vet vad det är för skillnad på ett konjunktionellt adverb och en konjunktion?

Är otroligt less på all politik på tv och överallt. Vill bara att valet ska vara över, men är ändå sjukt orolig och önskar att jag inte brydde mig så mycket som jag gör. Jag kommer att vara ett nervvrak på söndag. Men nu har jag inte tänkt se några fler debatter eller nåt på tv, för jag blir bara irriterad och tycker att det är jobbigt. Vet ju redan hur jag ska rösta också.

Nu ska jag ladda upp inför boxen! Ses!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker fan att vi var asbra igår! Vi rockade ASS!

2006-09-14 @ 18:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback