Lugnet före stormen?

Nej, för mig är det precis tvärtom. Har suttit och kämpat med hemtentan hela dagen. Och hela dagen har jag skrivit om formen på texten. Tyckte att det var ganska kul så jag ville som inte gå vidare. Har räknat ut nominalkvot och LIX-värde och en massa intressant på texten. Insåg efter ett tag att jag hade mer än hälften kvar att rymma på mindre än hälfen av sidorna vi skulle skriva... Så nu ska jag kämpa vidare... Mitt mål är att vara klar imorrn kl 14. Får se hur det går.

Ska tydligen storma ordentligt här imorrn...ska bli spännande... En gång stormade det så mycket att ett träd blåste ner över bilen jag satt i. Det var ganska obehagligt.

Hade tänkt ta det lugnt i helgen men då pratade jag just med Anna...och ingen kan övertala mig så bra som hon... Men har inte lovat nåt så vi får se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback